Pradžia

Jaunųjų technologų akademija bibliotekoje

Atnaujinta: 2020-07-16
Pradžia

Biblioteka: Šilutės rajono F. Bajoraičio viešoji biblioteka
Projekto pavadinimas: Jaunųjų technologų akademija bibliotekoje
Tikslas: užtikrinti vaikų ir jaunimo užimtumą bei turtinti jų laisvalaikį, įtraukiant į novatoriškas, ilgalaikę išliekamąją vertę turinčias bibliotekos veiklas jauniems žmonėms, diegiant inovatyvius ir šiuolaikinių technologijų naudojimu pagrįstus sprendimus, ugdant užsiėmimų dalyvių saviraišką, iniciatyvumą, bendradarbiavimą, kūrybiškumą, skatinant domėjimąsi krašto istorija, įtraukiant į bendrą netradicinę veiklą, mažinti kultūrinę, socialinę bei skaitmeninę atskirtį.
Įgyvendinimo laikotarpis: 2018–2020 m.
Vadovė: Akvilė Tamošiūnė, vyresnioji bibliotekininkė 

Trumpas projekto pristatymas: 
Jaunųjų technologų akademija bibliotekoje  – tai trejus metus trukęs projektas, kurio metu vyko robotikos, 3D modeliavimo, programavimo pamokos, bepiločių skraidyklių užsiėmimai. Sujungus šias veiklas 2018 m. buvo įrengtas Lazerių labirintas, 2019 m. sukurtas unikalus interaktyvus žaidimas Grindopolis, kviečiantis pažinti Šilutę ir jos kraštą. 2020 m. buvo sukurta patobulinta žaidimo Grindopolis 2.0 versija apie Mažąją Lietuvą. Tais pačiais metais Jaunųjų technologų akademija papildyta naujove – interaktyviais kubais iMO-LEARN.

Projektą remia: Lietuvos Kultūros Taryba ir Šilutės rajono savivaldybė
 

Į viršų