Pradžia

Microsoft Clarity ir SEO

Atnaujinta: 2022-07-20
Pradžia

Naudodami savo analizę ir naudotojų elgseną, galite pagerinti svetainės SEO. Jei norite geriau suprasti svetainės lankytojų elgesį, Microsoft Clarity gali suteikti jums papildomų įžvalgų. Dar geriau, tai gali padėti pagerinti jūsų SEO, o tai galiausiai gali padidinti jūsų reitingą SERP.

Jei daugiausia dėmesio skiriate SEO strategijos kūrimui, greičiausiai naudojate raktinių žodžių tyrimo įrankį. Taip pat galite naudoti Google Analytics, kad galėtumėte giliau pažvelgti į savo naudotojų elgesį. Aiškumas suteikia dar vieną informacijos sluoksnį, kuris gali padėti toliau tobulinti strategiją.

Jei jums įdomu, kas yra Microsoft Clarity ir ar ji galėtų pagerinti jūsų SEO, skaitykite toliau.

Kas yra Microsoft Clarity?

Microsoft Clarity yra nemokama atvirojo kodo programa, kuri stebi vartotojų elgesį jūsų svetainėje. Programėlėje pateikiami šilumos žemėlapiai, seansų įrašai ir elgsenos analizė, padedanti gauti gilesnių įžvalgų apie svetainės lankytojų elgesį. Jis integruojamas su Google Analytics ir atitinka BDAR ir CCPA.

Su Microsoft Clarity gausite daugiau informacijos apie tai, kaip jūsų svetainė veikia naudotojams. Šilumos žemėlapiai ir seansų įrašai parodo, kur jie spustelėja, kokias jūsų svetainės dalis ignoruoja ir kada jos palieka. Tada galite naudoti šią informaciją norėdami pakeisti savo SEO strategiją.

Šilumos žemėlapiai rodo kur jūsų vartotojai susikoncentruoja ir spaudžia

Microsoft Clarity šilumos žemėlapiai tiksliai parodo, kur jūsų vartotojai praleidžia daugiausiai laiko jūsų svetainėje. Svarstote, kurios jūsų svetainės dalys labiausiai įtraukia ir sulaukia daugiausia dėmesio? Būtent tai jums parodys šilumos žemėlapiai.

Naudodami šilumos žemėlapius taip pat galite pamatyti, kiek toli jūsų vartotojai slenka jūsų svetainėje žemyn. Tai ypač naudinga, jei jums įdomu, kur jie praranda susidomėjimą. Kalbant apie atmetimo rodiklių mažinimą, naudodami šį įrankį galite daug sužinoti apie savo vartotojus.

Microsoft Clarity pateikia trijų tipų šilumos žemėlapius: spustelėjimo šilumos žemėlapius, slinkimo šilumos žemėlapius ir plotų šilumos žemėlapius. Sąsajoje galite akimirksniu sukurti bet kurį iš jų ir kiekvienas iš jų atlieka tam tikrą duomenų rinkimo tikslą:

  • Paspaudimų šilumos žemėlapiai rodo svetainių savininkams tikslias vietas, kur naudotojai spusteli dažniausiai;
  • Slenkamieji šilumos žemėlapiai rodo, kiek toli jūsų svetainės lankytojai slenka prieš spustelėdami;
  • Teritorijos šilumos žemėlapiai rodo, kiek kartų naudotojai spustelėjo konkrečią jūsų svetainės nuorodą ar sritį.

Microsoft Clarity šilumos žemėlapiai suteikia vartotojams galimybę pažvelgti į konkrečias metrikas iki svetainės elementų lygio. Tai reiškia, kad galėsite įsigilinti į konkrečius puslapio elementus arba reitinguoti juos pagal paspaudimų skaičių. Taip pat galite matyti, kiek laiko naudotojai būna puslapyje ir tikslų skaičių, kiek kartų naudotojas spustelėjo elementą. Be to, galite palyginti greta esančius šilumos žemėlapius su tam tikrais A/B testais.

Seanso įrašai atskleidžia slinkimą ir paspaudimus svetainėje

Įdomu, kaip lankytojo patirtis atrodo realiuoju laiku? Sesijos įrašai gali jums parodyti. Nors šie įrašai yra anoniminiai, jie leidžia iš esmės stebėti, kaip svetainės lankytojas naršo jūsų svetainėje. Tai gali suteikti įvairių įžvalgų, ypač kurios nuorodos ir raginimai veikti labiausiai pritraukia jūsų naudotojus.

Kita vertus, galite matyti, į ko jie nepaiso, kad galėtumėte pertvarkyti svetainę ir turinį, kad naudotojams būtų teikiama geresnė patirtis ir taip padidinti įsitraukimą.

Turėdami vidinį savo svetainės naudotojų vaizdą, galėsite išsiaiškinti, kur jie gali nusivilti ir netgi visiškai palikti svetainę. Be to, galite matyti, kur ir kada techninius trikdžius ir klaidas sukelia konkretus vartotojo elgesys. Tokiu būdu galite derinti ir pašalinti visas iškilusias problemas.

Peržiūrėjus Clarity anoniminius vaizdų įrašus nesunku išsiaiškinti, kas vyksta su naudotojų patirtimi. Galite pamatyti, kur vartotojai pyksta, spustelėkite šilumos žemėlapį. Galite perjungti atkūrimą ir šilumos žemėlapį, kad nustatytumėte tikslias problemų vietas. Yra iki 25 filtrų, kuriuos galite naudoti norėdami susiaurinti paiešką.

Microsoft Clarity ir Google Analytics

Microsoft Clarity integruojasi su Google Analytics, kad statistikos tikrinimas būtų sklandesnis. Kai integruojate abi platformas, galite peržiūrėti konkrečių segmentų įrašus sistemoje Google Analytics. Taip pat galėsite lengvai pasiekti Clarity atkūrimo nuorodas tiesiai Google prietaisų skydelyje.

Google Analytics yra neatsiejama ne tik svetainės įžvalgų, bet ir SEO tyrimų dalis. Sujungę jį su Microsoft Clarity, galėsite geriau suprasti, kaip veikia jūsų svetainė. Tada galite pritaikyti šį supratimą savo SEO tyrimams ir optimizavimui.

Papildomos įžvalgos iš Clarity

Microsoft Clarity siūlo gilesnes, papildomas įžvalgas, kurios padės jums padaryti svetainę sėkmingesnę. Tai gali padėti tiksliai nustatyti vietas, kurios nuvylė naudotojus. Pavyzdžiui, Clarity gali stebėti, kur supykęs vartotojas įniršęs spustelėja mygtuką arba nuorodą vėl ir vėl, ir vėl ir vėl. Jis taip pat gali nurodyti, kur yra neveikiančių nuorodų arba kurie puslapiai suaktyvina „greitą grįžimą“, o tai reiškia, kad vartotojas spustelėjo nuorodą ir iškart grįžo į ankstesnį puslapį.

Bendras Microsoft Clarity prietaisų skydelis gali atrodyti perkrautas, tačiau po ranka gaunate daug duomenų.

Jei norite nustatyti galimas klaidas derindami arba šalindami triktis, galite filtruoti seanso įrašus iki įtariamos klaidos. Pavyzdžiui, jei manote, kad jūsų svetainėje gali būti JavaScript klaida, galite konkrečiai į tai pažvelgti. Taip pat galite segmentuoti konkrečias svetainės lankytojų grupes pagal pasikartojančias klaidas ar elgesio modelius.

Kaip Microsoft Clarity gali pagerinti SEO?

Microsoft Clarity galima integruoti į bet kurią svetainę, todėl įrankis yra universalus – nesvarbu, ar esate WordPress svetainės savininkas, ar ne. Tai reiškia, kad galite naudoti Microsoft Clarity, kad pagerintumėte savo puslapio SEO, nepaisant kokia būtų jūsų svetainė.

Kai atliekate SEO raktinių žodžių tyrimą, paprastai žiūrite į raktinius žodžius, temas ir klausimus, kurių ieško internete vartotojai. Taip pat analizuojate, kurios konkurentų svetainės yra gerai įvertintos SERP. Naudodami Microsoft Clarity SEO optimizavimui neanalizuosite raktinių žodžių naudojimo, bet suteiksite šiek tiek supratimo, koks turinys atkreipia jūsų lankytojų dėmesį.

Pavyzdžiui, galite naudoti Microsoft Clarity norėdami parodyti populiariausius savo svetainės puslapius ir nuorodas. Pasinaudokite šiuo įrankiu, kad sužinotumėte, į kuriuos tinklaraščio įrašus patraukia jūsų lankytojai arba kuriuos puslapius jie spustelėja. Nors tai taip pat galima padaryti naudojant Google Analytics ir kitus metrikos stebėjimo įrenginius, Clarity naudojimas suteikia daug tiesioginės informacijos apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su tais puslapiais. Tada galite optimizuoti daug daugiau, nei galėtumėte griežtai pagal skaičius.

Kalbant apie SEO, nepaprastai svarbu būti lanksčiam ir pasirengusiam reaguoti, kai matote poreikį. Galiausiai SEO nėra pagrįstas tik paieškos algoritmais ir raktiniais žodžiais. SEO esmė – vartotojų elgesys, todėl kiekvienais metais jis taip greitai keičiasi. Google atsižvelgia į UX vertindama puslapius, o tai reiškia, kad Microsoft Clarity yra neįkainojamas įrankis jūsų SEO arsenale.

Pabaigai

Microsoft Clarity nėra SEO įrankis taip pat, kaip Semrush, tačiau jis naudingas tiriant jūsų naudotojų elgesį, o tai padeda optimizuoti svetainę. Google galės pamatyti, kad jūsų svetainė sukonfigūruota geriausiam UX. Tai padeda sukurti efektyvesnę SEO strategiją. Būtinai išbandykite Microsoft Clarity, tai puikus įrankis į jūsų arsenalą.

Į Microsoft Clarity svetainę

Į viršų