Lapkričio 8 d. 17 val. bibliotekos Konferencijų salėje vyks lektorės Indrės Razbadauskaitės-Venskės paskaita „Neuromarketingas: vartotojų elgsenos tendencijos ir įtraukiančių prekės ženklų kūrimas“.
Indrė Razbadauskaitė Venskė – „Lighthouse neuromarketingo laboratorijos” bendraįkūrėja, LCC tarptautinio universiteto, ISM ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė, LiMA Klaipėdos tarybos pirmininkė, „Branded minds“ tinklalaidės bendraįkūrėja ir prekės ženklo „Nepaleisk svajonės” įkūrėja.
Paskaitos metu bus dalinamasi apie vartotojų elgsenos tendencijas, jų pažinimo metodikas, įtraukiant neuromarketingo įrankius. Taip pat išgirsite apie tai, kokius prekės ženklus vartotojai įsimyli ir kaip kurti stiprų bei įtraukiantį prekės ženklą. Mokymų pabaigoje dalyviai galės atlikti praktines užduotis savo turimam prekės ženklui (pagal poreikį).
Būtina registracija: https://forms.office.com/e/NTePhdnzvB
Renginys yra projekto „Kūrybinė laboratorija: pažintis, įkvėpimas, pokytis“ dalis.
Renginį remia Klaipėdos miesto savivaldybė.